Khamis, 10 September 2009

Sepintas Lalu Tentang Kajian Ilmiahku

Assalamualaikum dan salam perpaduan

Tujuan menulis entri ini adalah bertujuan untuk berkongsi dengan rakan-rakan seperjuangan mengenai kajian ilmiah yang aku lakukan. Kajian yang sedang aku lakukan ialah mengenai unsur-unsur teladan yang terkandung dalam lirik lagu Tan Sri Dato SM Salim.




Projek ilmiah aku ni diselia oleh Dr. Normaliza Abd Rahim yang juga sebagai penasihat akademik aku. Errrmmm..tegas orangnye tp best la..hehehehe... Ok2 berbalik pada kajian ilmiah yang aku lakukan tadi tu..Kaedah kajian yang aku gunakan adalah melalui dua kaedah (mixed methods) iaitu kualitatif dan kuantitatif. setakat ni aku baru wat proposal jerk..hehehehe... :P .. Sebenarnya banyak unsur-unsur teladan dalam lirik lagu Tan Sri Dato Sm Salim ni..bukan kita nak dengar lagu dia yang best tu je..hehehehe.. kalo wat survei ntah2 brape orang je yang dengar lagu berentak irama Malaysia ni.. Ok la nanti aku sambung cerita pasal kajian ilmiah aku ni ok.. Nantikan kemunculannya...





*kalau rakan-rakan ada pendapat tentang kajian ilmiah yang saya lakukan tinggalkan comment anda di bawah. kerjasama anda amat dihargai.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan