Sabtu, 31 Oktober 2009

Ya Ampun...Seluarku Basah....

Malam ni aku ngan mrs ali keluar pergi makan dekat kedai area seri serdang... so bile sampai dekat kedai tu aku pun cari la meja kosong... mula-mula aku duduk menghadap mrs ali... pastu mrs ali ni tak mau pulak duduk menghadap...jauh katanya... hahahaha... so aku pun bangun dan berjalan dengan machonye pergi ke kerusi sebelah mrs ali... bile aku duduk tibe-tibe kurasakan satu cecair menyelinap masuk ke dalam benang-benang seluarku...oh my God... habis basah seluar aku..rupenye aku duduk kat kerusi basah... aduss malunye aku... mrs ali??? ketawa dengan rakusnya la... huh!!! nasib baik tak ada sorang pun manusia yang kat situ perasan melainkan mrs ali yang masih ketawakan aku...

6 ulasan:

  1. suar ko basah sebab lain dol.. ade blog xnak add aku... siol je.. jum tukar link ngn aku...

    BalasPadam
  2. hahahhaha...ali2...wat malu jer.. ke ko terkucil ne wei...

    BalasPadam
  3. fhad : bengong ko...hahaha.. jap lg aku add ko la... wa sentap ngan lu dowh..sbb 2 la..hahaha...mcm mane tukar link???


    zana: wei...cantek sket...aku duduk kat kerusi basah la....

    BalasPadam
  4. ko 2 gelojoh sangat ali..lain kali tengok2 sebelum duduk..meh aku ketawa sekali untuk ko...hahhahahahaha...udahla penat aku ketawa...

    BalasPadam
  5. hahaha..
    siot ko aya...mane ada gelojoh...
    rileks n macho k...
    tp nk wat mcm mane dah nasib badan...
    ketawa la..ketawa la...
    hehehe

    BalasPadam
  6. haha..kita suda ada multi beg..now multipants lak..seluar cik ali yg suda basah i2 elok di bwak ke swimming pool..

    BalasPadam